Επιστροφές & παράπονα Toolight

Πώς μπορώ να κάνω μια αίτηση ή επιστροφή;

Βήμα 1

Πηγαίνετε στη διεύθυνσηέντυπο αίτησης.

Εάν έχετε λογαριασμό στον ιστότοπό μας, παρακαλούμε συνδεθείτε πριν ανοίξετε τη φόρμα.

Βήμα 2

Επιλέξτε αν θέλετε να κάνετε αίτηση ή να επιστρέψετε το προϊόν,
και στη συνέχεια δώστε τις απαραίτητες πληροφορίες.

Βήμα 3

Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, στείλτε την αποστολή.

Πώς μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα στο κατάστημα;

Συσκευάστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε

Παρακαλούμε να θυμάστε να προστατεύσετε τα επιστρεφόμενα προϊόντα από ζημιές, τοποθετώντας κατάλληλη επένδυση. Συσκευάστε το δέμα σε κουτί από χαρτόνι ακανόνιστου σχήματος ή στη συσκευασία από αλουμινόχαρτο που χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία ταχυμεταφορών. Σφραγίστε το δέμα με ταινία. Μην χρησιμοποιείτε stretch wrap.

Στείλτε το δέμα σας μέσω της υπηρεσίας Convenient Returns

Πηγαίνετε στη διεύθυνσηformula όπου θα στείλετε το δέμα σας. Θα λάβετε έναν κωδικό επιστροφής ή έγγραφα αποστολής. Μπορείτε να στείλετε το δέμα σας σε έναν αυτόματο πωλητή δεμάτων ή σε σημεία όπως Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

Περιμένετε την επιστροφή χρημάτων

Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών. Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό λογαριασμού που έχετε δηλώσει στη φόρμα απόσυρσης.

Αποστολή επιστροφής αποστολής

Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση εξ αποστάσεως μπορεί, εντός 14 dnikalendarz, να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να δηλώσει λόγο και χωρίς να επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε έξοδα, εκτός από τα έξοδα που ορίζονται στο άρθρο 2 του άρθρου 2 του ν. 4412/2016. 8.8 των Όρων και Προϋποθέσεων.

Η αποστολή της δήλωσης πριν από την προθεσμία αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας. Η δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση μπορεί να υποβληθεί, για παράδειγμα:

  • εγγράφως στη διεύθυνση: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;
  • σε ηλεκτρονική μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: biuro@toolight.pl

Ένα υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης περιλαμβάνεται στο παράρτημα αριθ. 2 του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή και διατίθεται επιπλέον στο σημείο. 11 των Όρων και Προϋποθέσεων και στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στην ενότητα "Ανάκληση από συμφωνία". Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.

Η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει:

  • για τη σύμβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο Πωλητής παραδίδει το προϊόν, υποχρεούμενος να μεταβιβάσει την κυριότητά του (π.χ. Σύμβαση πώλησης)
  • από την παραλαβή του Προϊόντος από τον καταναλωτή ή από τρίτο που υποδεικνύει ο καταναλωτής, πλην του μεταφορέα, και στην περίπτωση σύμβασης η οποία:(1) περιλαμβάνει πολλαπλά Προϊόντα που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή μέρη
  • από την παραλαβή του τελευταίου Προϊόντος, παρτίδας ή μέρους ή(2) συνίσταται στην τακτική παράδοση Προϊόντων για καθορισμένη περίοδο
  • από την παραλαβή του πρώτου Προϊόντος;
  • για άλλες συμβάσεις - από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως, η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.

Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση, στον καταναλωτή όλες τις πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει , συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του προϊόντος (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από τη μέθοδο παράδοσης που επέλεξε ο Πελάτης, διαφορετική από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα). Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής, εκτός εάν ο Καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά για διαφορετική μέθοδο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον Καταναλωτή. Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος το Προϊόν από τον Καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή έως ότου παραλάβει πίσω το Προϊόν ή έως ότου ο Καταναλωτής προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία για την επιστροφή του Προϊόντος, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα. Ο Καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το Προϊόν στον Πωλητή αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία απόσυρσης, ή να το παραδώσει σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει, εκτός εάν ο Πωλητής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος το Προϊόν. Αρκεί η επιστροφή του Προϊόντος πριν από τη λήξη της προθεσμίας. Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στην ακόλουθη διεύθυνση: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.Ο Καταναλωτής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του Προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του Προϊόντος πέραν της αναγκαίας για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του Προϊόντος.

Πιθανά έξοδα που συνδέονται με την ακύρωση της σύμβασης από τον καταναλωτή και τα οποία υποχρεούται να αναλάβει ο καταναλωτής:

Εάν ο καταναλωτής έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης του Προϊόντος διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο παράδοσης που διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να αποζημιώσει τον καταναλωτή για τυχόν πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν.
Στην περίπτωση Προϊόντος που αποτελεί υπηρεσία, η εκτέλεση της οποίας - κατόπιν ρητής αίτησης του καταναλωτή - έχει αρχίσει πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά από σχετική αίτηση, υποχρεούται να πληρώσει για τις υπηρεσίες που παρασχέθηκαν μέχρι την υπαναχώρηση. Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί υπολογίζεται κατ' αναλογία προς τα παρεχόμενα, λαμβανομένης υπόψη της τιμής ή της αμοιβής που συμφωνήθηκε στη σύμβαση. Εάν η τιμή ή η αμοιβή είναι υπερβολική, η βάση για τον υπολογισμό του ποσού αυτού είναι η αγοραία αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως δεν ισχύει για τον καταναλωτή όσον αφορά τις συμβάσεις:

  • για την παροχή υπηρεσιών, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι μετά την εκτέλεση από τον Πωλητή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης;
  • στις οποίες η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς, επί των οποίων ο Πωλητής δεν έχει κανέναν έλεγχο, και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης,
  • όπου το αντικείμενο της παράστασης είναι ένα μη μεταποιημένο προϊόν που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή που εξυπηρετεί την ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών;
  • όπου το αντικείμενο της παράστασης είναι ένα ευπαθές προϊόν ή ένα προϊόν με σύντομη διάρκεια ζωής,
  • όταν το αντικείμενο της παράστασης είναι προϊόν που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση;
  • όταν το αντικείμενο της παράστασης είναι προϊόν το οποίο μετά την παράδοση, λόγω της φύσης του, συνδέεται άρρηκτα με άλλα πράγματα,
  • όπου το αντικείμενο της παροχής είναι αλκοολούχα ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά την παρέλευση 30 ημερών και η αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς, επί των οποίων ο Πωλητής δεν έχει κανέναν έλεγχο, όταν ο καταναλωτής ζήτησε ρητά από τον Πωλητή να τον επισκεφθεί με σκοπό τη διενέργεια επειγουσών επισκευών ή συντήρησης- εάν ο Πωλητής παρέχει υπηρεσίες διαφορετικές από αυτές που ζήτησε ο καταναλωτής ή προμηθεύει Προϊόντα διαφορετικά από τα ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για την επισκευή ή τη συντήρηση, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση όσον αφορά τις πρόσθετες υπηρεσίες ή τα Προϊόντα,
  • όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών που συνίστανται σε ηχητικές ή οπτικές εγγραφές ή λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών που παρέχονται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση;
  • όσον αφορά την παροχή εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής,
  • στη σύμβαση που συνάπτεται με δημόσιο πλειστηριασμό;
  • στην παροχή καταλύματος εκτός από κατοικία, στη μεταφορά εμπορευμάτων, στην ενοικίαση αυτοκινήτων, στην εστίαση, στις υπηρεσίες που συνδέονται με ψυχαγωγία, διασκέδαση, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εφόσον η σύμβαση καθορίζει την ημερομηνία ή την περίοδο εκτέλεσης,
  • για την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου που δεν έχει εγγραφεί σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης και αφού ο πωλητής έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης.
.